Заміська нерухомість Львів, Київ, Луцьк, Івано-Франківськ, Тернопіль
Одним з найбільш різноманітних і активно розвиваються ринків, як був, так і залишається ринок заміської нерухомості.
На думку деяких експертів, з 2010 року ринок заміської нерухомості почався з нуля і сьогодні, буквально за два роки, створити масовий продукт неможливо. У кризовий час забудовники змушені були швидко перебудуватися і перейти в більш дешеві сегменти, яким вже сьогодні загрожує надлишок пропозиції.
Але сьогоднішній день показує, що повернення до старих часів уже не буде, так як змінився сам покупець. Швидше за все, покупець намагається купити заміську нерухомість, як предмет першої необхідності. Але все впирається у відсутність транспортної, соціальної інфраструктури, робочих місць.
Хоча бажаючих, щоб заміський будинок став основним житлом зовсім не мало. Сьогодні забудовник повинен задуматися і відмовитися від чіткого поділу пропозиції на бізнес-клас, економ-клас, еліт-клас.
Великим попитом на ринку заміського житла в даний час користуються малоповерхові житлові комплекси, але обов'язковим для проживання людей вважають розвинену інфраструктуру - це дитячі садки, школи, магазини і т. д. Покупцеві важливо якість середовища, що буде чи не буде створена в селищі. І девелоперу, як не крути, рахуватися з цим моментом треба.
Що стосується того, з якого матеріалу побудований будинок, то думки експертів і тут різні. Так деякі вважають, що потрібно будувати цегляні будинки - вони користуються найбільшим попитом, але екологи заявляють, що всі типи матеріалів, якщо вони якісні і правильно монтувалися, транспортувалися, зберігалися, дозволяють отримати гідне з екологічної точки зору якість житла.
Кількість запитів до екологів від фізичних осіб за чотири роки зросла майже в три рази, в основному замовляють експертизу перед покупкою, робили це, вже зіткнувшись з якими-небудь проблемами.
Сьогодні основна проблема девелоперів на ринку заміського житла - відсутність явної тенденції, з якою можна було б працювати. Ситуація не передбачає творчого, активного девелопмента.
Клієнти не довіряють девелоперам, девелопери не хочуть витрачати гроші, щоб зменшити ризики, на які звертають увагу клієнти », при цьому додаючи, що ідеальний селище зараз - той, який за кордоном.